Állást keres?

nézze meg aktuális ajánlatainkat

Tréningek

Az értékesítés teljes képzési palettájával állunk rendelkezésükre. Közvetítés esetén, díjmentesen, amennyiben határidőre megfizette a teljes munkaerő-közvetítési díjat Megbízó.

A Képzéseink az alábbi modulokból épülnek fel.
A modul elemek önmagukban és egymással szoros egységet alkotnak.

  • Kommunikáció
  • Értékesítés
  • Értékesítés a gyakorlatban
  • Direkt értékesítési technikák
  • Csapatépítés
  • Telemarketing az értékesítésben
  • Motiváció
  • Motivációs szintek ösztönzési

technikái

  • Önmenedzselés
  • Önismeret
  • Ösztönzés
  • Hatékony értekezlet
  • Vezetői hatékonyság
  • Vállalati célrendszer
  • Tárgyalástechnika
  • Idő management
  • Konfliktus-kezelési módszerek
  • Nyilvános beszéd
  • Szervezeti konfliktusok
    megoldása tárgyalás útján
  • Hatékony meghallgatás
  • Konstruktív kritika
  • Sikeres kommunikáció
  • Testbeszéd
  • Fegyelmezés, szankcionálás

csapatépítés

A munka hatékonyságát nagyban elősegíti az együtt dolgozó csapat összeszokottsága és ezen keresztül elégedettsége. A csapatépítés azt célozza, hogy a munkatársak összekovácsolódjanak, így eredményesebben, hatékonyabban dolgozzanak.

stresszkezelés

Rohanó világunkban mindannyian magas követelményekkel nézünk szembe, nagy nyomás nehezedik ránk. Ha valakinek nincsenek a birtokában az eszközök, hogy a nehézségeket kezelje, akkor a tartós feszültség betegségek kialakulásához vezethet. A stresszkezelő tréning azt segíti elő, hogy megfelelő módon tudja kezelni a feszültséget okozó szituációkat, ezzel megelőzi a betegségeket vagy segít a meglevőkön.

konfliktuskezelés

A munkahelyi ellenségeskedés rontja a hangulatot, és klikkesedéshez vezethet. Ezzel a közös munka nehézkessé válik, a munkatársak ahelyett, hogy segítenék, inkább hátráltatják egymást. A konfliktusok kezelése érdekében egy olyan kommunikációs módot tanítunk meg a résztvevőknek, amely segítségével oly módon tudják saját érdekeiket érvényre juttatni, hogy közben megőrzik alkalmazkodó és kompromisszum készségüket. A tréning során feltárjuk a felhalmozódott sérelmek gyökerét s megtanuljuk meghallgatni egymást.

alkalmazkodás, beilleszkedés

Ha új munkatárs vagy vezető kerül a már összeszokott közösségbe, felmerülhetnek alkalmazkodási, beilleszkedési problémák. E tréning segítségével áthidalhatók a kezdeti nehézségek, s megelőzhetővé válik ezek megszilárdulása, esetleges súlyosabbá válása. Megalapozzuk egymás elfogadását, megelőzzük a potenciális konfliktusokat, elősegítsük a harmonikus együttműködést.

önismeret

Az önismereti csoport keretében a résztvevők személyes identitása, élettörténete van előtérben, a fókusz az intimitáson, személyes kapcsolatokon, érzelmi életen, önértékelésen és önmegvalósításon van.
A tréning segít abban, hogy közelebb kerüljön önmagához, ezáltal hitelesebben lépjen fel, életvitele minél inkább összhangban álljon személyes, belső céljaival.

autogén tréning

A felgyorsult élettempó miatt feszültségünk nő, kevesebb időnk van az események feldolgozására, lazításra, pihenésre. A lelki feszültség minden esetben izomfeszüléssel jár, ami fordítva is igaz az izmok ellazítása, az izmok feszültségének csökkentése oldja a lélek feszültségét is. Erre a törvényszerűségre épül az autogén tréning, mely egy könnyen elsajátítható relaxációs, lazító technika, ami nagyban hozzájárul a stresszes hétköznapok kezeléséhez, a testi-lelki harmónia megteremtéséhez.

szociális készség fejlesztés

Talán nem is létezik olyan munkakör, amiben ne lenne elengedhetetlenül fontos az, hogy másokkal hatékonyan, eredményesen, és egymás kölcsönös megelégedésére működjünk együtt. Szinte ugyanilyen gyakori az is, hogy az embernek nehézséget okoz, hogy kijöjjön bizonyos személyekkel, megtalálja a megfelelő hangot, kellően könnyedén teremtsen és tartson fenn kapcsolatot másokkal. A szociális készség fejlesztő tréningünk kiválóan alkalmas arra, hogy társas készségeit fejlessze, esetleg újakat tanuljon, és ezeket a csoportban kipróbálja. Tréningünknek hasznát veheti mind a munka során a munkatársakkal, beosztottakkal, felettesekkel való kapcsolatban valamint tárgyalópartnerrel, mind a magánéletben.

asszertív tréning

Az asszertív kommunikáció lehetővé teszi, hogy jogainkat érvényesítsük oly módon, hogy közben mások jogait tiszteletben tartjuk. Ez a sikeresség záloga minden emberi interakcióban és együttműködésben. A tréning során a résztvevők az újonnan elsajátított készségeket szituációs játékokkal gyakorolhatják be.

Profi trénerünk: Szabó Tamás

Értékesítési tapasztalata 20 év, mely idő alatt az értékesítésen kívül, értékesítési csoportok felállításában, motivációs szintjük emelésében
és több száz értékesítő kiválasztásában, képzésében vett részt.
Tapasztalatát országos hálózatok, kis- középvállalkozások, MLM szervezetek, magánszemélyek veszik igénybe. Felkérésre több cégnél dolgozott tanácsadóként, trénerként, coachként. Évek óta segíti a felsővezetőket, középvezetőket hatékonyságuk jelentős és maradandó változtatásában, mint coach.

Korábbi szervezetfejlesztési munkái:

  • Cégeknél a belső kommunikáció hatékonyságának növelése
  • Értékesítési munkatársak coaching az érzelmi intelligencia (EQ) emelése a hatékonyság érdekében
  • Értékesítési csoportok, egyének motivációs szintjének emelése az érzelmi intelligencia(EQ) emelésével
  • Sportolókkal coaching az érzelmi intelligencia (EQ) emelése, siker a sportban, az életben
  • Vezetők, középvezetők coaching az érzelmi intelligencia (EQ) emelése.
  • Konfliktuskezelés a cégen belül a hatékonyság érdekében
  • Önismereti szint emelése, mint a szervezetre, mint az egyénre vonatkozóan
  • Párkapcsolat és a munka összhangja coaching az érzelmi intelligencia (EQ) emelése.
  • Konfliktuskezelés a családban
  • Csoportok, egyének sikerességének növelése coaching az érzelmi intelligencia (EQ) emelése.
  • Vezetők hatékonyságának növelése. Tanácsadással. Feet-back helyes alkalmazása. Coaching az érzelmi intelligencia (EQ) emelése.

Gondolatai pár szóban:

,,Alázattal teszem a dolgom és állok azoknak a rendelkezésére, akik segítségemet kérik. Nem tartom magam okosabbnak, jobbnak, mint Ön, aki olvassa most soraimat. A partnereim tudását tisztelve hiszem, hogy a hosszú évek tapasztalata viselkedés mintái segítettek abban, hogy másképp lássak dolgokat, amik ma a hatékonyságom javát adják. Úgy érzem, hogy ezeket a tapasztalatokat meg kell osztanom azokkal, akik nyitottak rá, akik kérik.”

szupervizió

A szupervízió során az Ön szakmai személyisége, szakmai identitása és szerepe kerül előtérbe, a fókusz a munkája kapcsán felmerült problémá(ko)n van. Érinthetők a munkakör, hivatástudat, a munkahelyi légkör és a hierarchiában elfoglalt hely, megbecsültség, személyes konfliktusok, akadályok.

A szupervíziónak 3 formája közül választhat:

A team szupervízió sajátossága, hogy résztvevői a mindennapi munka során találkoznak egymással, és ez a szupervízió után is folytatódik. Akkor válassza ezt, ha teamje munkájában fontos a hatékonyság, ha vannak felszín alatti konfliktusok a tagok és/vagy a vezetők között, ha a kompetenciahatárok nem világosak, nyomasztó a légkör vagy erős konkurencianyomás áll fenn stb.

A csoportos szupervízió azoknak szól, akik nem egy munkaközösséget alkotnak, a szupervízión kívül nem állnak semmiféle kapcsolatban egymással. Ez a setting másfajta munkamódot tesz lehetővé a teamszupervízióhoz képest. Itt kevésbé az adott szervezet működését érintő problémák kerülnek előtérbe, helyettük a személyt a hivatással és munkával kapcsolatos kérdései megválaszolásában a különböző munkahelyen dolgozó csoporttagok segítik friss, kívülálló meglátásaikkal.

Az egyéni szupervízió lényege, hogy az adott munkakörben dolgozó egyén minél nagyobb önállósággal és minél nagyobb magabiztossággal lássa el a szerepkörét. Erre a szupervízió típusra különösen jellemző, hogy önismereti hozadéka van, hiszen a munkahelyi helyzetek összefüggésben vannak a magánélettel.

Ajánlatkéréssel a Kapcsolat menüpontban fordulhat hozzánk.